27 Januari 2010


Grattis svärmor på din födelsedag.
Och idag är det prick 1 år sedan My lärde sig att gå =) Galet vad tiden springer iväg.

Middagen vart inte riktigt som vi ville men det funka ändå . God vart den ju men My ville inte va på det bästa humöret och bara grät genom hela middagen, Nu va det ju bara min pappa som va på besök så ingen som vart stör av det precis . Det är väl så att va förkyld . Hon har inte sovit nått i dag  förutom en halv timme före middagen och då väkte jag henne så hon va nog arg och ledsen över det . Så det blev ingen middag för hennes del .
Men en glass ar hon fått  sig sen är det ju snart välling . Få se hur sömnen blir i natt. Jag ska iaf gå och lägga mig i tid i kväll.

Hoppas mina kort kommer i morgon , iaf innan helgen vore kul . Så har man nått att göra i helgen. Vi som hade tänkt oss på Leos lekland i helgen men det är nog ingen hitt då både Stefan och My är förkylda.
Få ta det nån dag till veckan istället.

Just nu är det bara jag och My hemma så ska passa på att mysa med henne en stund nu före läggning.
Sen blir det nog att slänga sig på soffan och glo på tv tills det är dax att hoppa i säng.
Men först ska jag göra ordning My för kvällen , fixa vällingen och ta fram alvedon och nässpray .

Ha en trevlig kvälll
Hej så länge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0