2010-01-01


Ja då hade vi börjat årets första dag . Sov morgon fick jag idag ,och det va välbehövligt . Men trotts den långa sovmorgonen så är jag trött och har ont i kroppen. Värk i mage och rygg och seg som gummi i huvudet.
Snön vräker ner och det lär det ju fortsätta göra under dagen skulle jag tro , det skulle ju komma upp mot 30 cm så!

Dagen blir nog väldigt lugn , ladda upp batterierna tills i morgon då det är 30 års kalas . Och då lär man ju inte komma isäng i första taget och jag kommer nog ha med mig en full man hem. Så då är det bra med uppladdade batterier.

Nä mitt huvud är inte med mig idag så jag lägger ner detta så länge . Åter kommer senare idag då jag vaknat till liv och ha nå vettigt att skriva om.
hej så länge♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0