2 Januari


Grattis Erik 30 år !

Dagen innehåller såklart 30 års kalas =) Men först ska vi hinne en sväng till stan , jag och Stefan . My få nog stanna hemma med Hanna .
Tor det va mediamarkt vi skulle på . Stefan ska kolla på en ny mobil , hoppas på vi åker lite längre in på stan så jag få inhandla mig ett nytt rouge då my tappade mitt i golvet och det blev 1000 bitar. Vi ser väl annars få jag handla ett på ica här i byn.

Sen när jag kommer hem har vi det största problemet , vad ska man ha på sig??
Alltid samma sak när man ska ut eller bort , man står typ i garderoben 2 timmar och byter om, suck vilket probmlem man har.

Men nu är det frukost som gäller sen göra sig klar för stads resan. Ha en toppen dag
hej så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0