VAKNA! MED THE VOICE



Fy, denna dag började alldelens för tidigt! Men det är väl så det kan vara att va småbarns förälder?
Melwin ligger i soffan just nu och suger på sin napp och håller om sin filt och fundera på att somna om , men något hindrar honom. My sover fortfarande men lär nog slå upp sin stora bruna snart. Stefan sover än , som vanligt! Försökte ta ett snack med honom i morse men han tyckte jag hade fel. Men snart så jag blir less jag också ! Just nu orka jag inte bry mig , det är fint väder och jag ha underbara barn. Resten skiter jag i!

Undra vad man ska hitta på idag då? Kanske skulle man ha gå på öppna förskolan, men så trist att gå själv då man inte vet om det kommer va nån kändis där. Någon som ska dit?
My ska ju på dagis iaf . Mammsen ville att jag skulle komma in till stan men det tror jag att vi hoppar då jag inte kännde för att åka buss. Måste ta ett körkort kanske? I sommar så ska vi sätta igång .

Ikväll blir det nybyrundan . Och nu har äntligen asvalten kommit fram så man kan cykla också . Så nu få man ta sig en cykeltur en gång om dagen och en promenad. Mååste få bort det värsta av gäddhänget innan sommaren.
Ett gymkort skulle ju sitta fint men känns som jag ändå bara skulle stå på gåbandet och cykeln och det kan jag ju få gratis ute i naturen.

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta . Äta nån frukost och hitta nå kläder för dagen.
Sen ladda upp batterier för dagen , få se om det blir öppna eller?
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ska vi gå ihop??

2010-04-15 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0