Tiden går...


Och all tid barnen får.

Ja i kväll blev Melwin 2 veckor gammal galet vad tiden springer iväg.
Magen är fortfarande bökig med honom och vi har en del vakna nätter här . Dagarna går åt att underhålla barnen och försöka vila mellan varven , så därför är jag inte så aktiv här på bloggen.

Men annars rullar det på och vi mår ganska bra. Min magkattar börja smyga sig tillbaka då jag inte ätit så bra sista 2 veckorna. Har inte kännt någon hunger och alla tid går till Melwin . Måste börja bättra mig så jag inte få tillbaka all skit igen.

Nu ska vi hoppa i säng och imorgon blir det att fara till stan med familjen och syster , eller ja hon e ju min fammilj med men ja ..
Hon ska titta på en bil och då föler stefan med som den "kunniga" .

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0