Söndag


Soligt och fint, vindstilla och plussgrader. Så himmla härligt .
Efter lunch tar vi på oss och gå ut och leker, kanske går vi iväg till nån lekpark om det är framtinat ordentligt.
Prata just med älskligen och dom är på väg hem nu , bara 6 timmars färd framför sig , pluss att dom kört samma sväng i natt , ner dit. Men nu är motorcykeln lastad och äntligen är dom på väg hem.

Idag ska jag även ta kort på mina barn s¨jag få skicka in och framkalla, har ju 100:- rabatt på ett ställe så man måste ju passa på då.
Annars blir det inte mycket skulle jag tro , håller oss nog ute en bra stund iaf.

Melwin har börjat sova jätte bra på natten (peppar peppar) och det är så härligt . Somnar vid 9 och sover till 3 typ äter och somnar om .Även vi gick och la oss vid halv 10 igår så känner mig ganska utvilad och på bra humör.

Nu till barnen och massa bus.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0