Sjuka överallt?


Vart man än vänder sig så tyck någon va sjuk =( så jobbigt och tråkigt. Är det inte RS så är det magsjuka stackar små barn. Vill verkligen inte ha nån sjuka här. My klarar nog av det mesta men lille man är för liten för att åka på något allvarligare. Läser om alla små barn som åker på RS och få läggas in och få dropp och inhalera varannan timme , så jobbigt. Håller alla tummar och tår att vi inte behövar dra på oss något .
Melwin har varit lite snorig idag och jag hoppas det stannar där och inte bli något mer.

Just nu sover både barnen, My för natten och Melwin tar bara en powernapp före nattens sömn, ska väl ner en dos till av mat i hans mage innan han sover vidare. Stefan är en trappa upp hos Tomas för att snacka motorcyklar och själv sitter jag här . Halv glor på filmen som går på 3:an (Dö en annan dag) som jag säger.
Jag är trött och slut i kroppen efter alla hemska kramper , jag hoppas det vill ge med sig snart annars blir det kontakt med läkare snart. Äter redan nå tabbletter för att neutralisera magsyran men kanske måste jag på nå starkare varer?

De vackraste för mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0