Jobbig natt


I natt har lille man inte velat sova så bra, jobbigt i magen och bara varit allmänt missnöjd.
Nu ligger han och vilar på mig och nöjd för tillfället.
Frukosten har just landat i magen och vi sitter och myser i soffan. My är på dagis och har det säkert jätte roligt.

Planerna för dagen är inte många men vi ska fara och besikta svärmors bil och jag ska springa upp till min farmor medans Stefan är hos sjukgymnasten.
Sen blir det inte nå mycket mer, hämta hjärtat på dagis .
Idag får vi äntligen en tvillingvagn =) Känns super bra.

Nä nu ska jag dra borsten genom håret och slänga på mig nå smink .
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med vagn :) Jag hade redan dött om jag inte haft en!! Tråkigt med magen, hoppas det ger sig snart. Storkille har han blivit också!

2010-04-13 @ 10:48:34
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0