Inte igår..


Nä det va inte igår jag skrev, men då det vakna tiden inehåller bära , vagga trösta och mata så finns det inte så mycket tid kvar. Melwins mage fortsätter kronngla med honom. Bvc i morgon så då ska vi se om det blir att byta erättning kanske? Spännande att se hur mycket killen har gått upp.
My tar allt lite bättre nu och acceptera honom som lillebror . Hon pratar som aldrig förr och det är så roligt att se hur hon växer och får mer och mer en egen personlighet, min stora tjej.

Dagen har  varit helt underbar, fint väder och trevligt sällskap det kan ju inte bli bättre.
Nu ska jag byta om till lite bekvämare kläder och ladda inför promenaden, nu jäklar ska extra kilorna BORT!
Men först ska lill killen ha mat och en ny blöjja.


Min lilla Prins


Ny badad Melwin i mosters famn.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hur har ni de? måste ses när alva blivit frisk :D. vad har han för storlek på sina kläder nu? kramar

2010-04-12 @ 19:43:44
URL: http://upptagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0