En bättre natt.


I natt har lill killen sovit en aningens bättre =) Men magen vill gärna vara jobbig med honom i mellan åt.
Morgon gjorde vi vid 8 och klev upp dock hade vi dragit oss i sängen en stund före.
My vaknade strax därefter och nu sitter vi och ser på Pippi Långstrump.
Pappan i huset sover forfarande , LATMASK! Tur barnen är snälla och nöjda på morgonsidan .

Vid 12 så åker vi till stan och kolla på en bil till syster , hon ska ju me hon också men vi kör in henne.
Annars händer det nog inte mycket idag , vädret är inte på bästa humöret , hade ju hoppas på lite sol idag .
Melwin håller på somna nu så då ska jag passa på att göra mig klar för dagen .

Vad gör ni under påskhelgen ?
Själv är jag sugen på att göra det vi bruka , men just nu känns det som skoteråkning och sånt inte passa så bra.
Stefan och My kanske åker upp till hans föräldrars stuga över dagen någon dag . Men då det inte finns någon riktigt toa så stannar jag hemma , ja jag är väldigt kräsen när det gäller sånt , hatar verkligen utedass och speciellt när jag blöder och så nu känns det extra drygt.
Jag och Melwin får mysa hemma istället. Men känner jag stefan rätt så åker han nog inte , han sa att han inte ville lämna oss , men jag tror vi klarar oss alldelens utmärkt om dom vill åka =) Vi få se hur det blir.
Kanske hinner jag ändra mig och följer med.?

Men nu ska jag ta och göra nån nytta medans mina barn är stilla och nöjda.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0