Dubbelt upp.


Ja i morgon rullar barnbidraget in på kontot och denna gång blir det bubbelt upp pluss 100:- i flerbarnstillägg. Så när vi lämnat prinsessan på dagis i morgon rullar vi in till stan och storhandla allt från mat till blöjjor och ersättning. Det är alltid kul att ladda upp alla föråd för en månad =)

Eftermiddagen har spenderats hos min mor med syster och barnen.
Köttsoppa till middag , det gillas. Massa snack och bus. Nu ligger den älsta och snart ska jag och Melwin hoppa i säng också så det blir några timmars sönm. Melwin gör väl morgon som vanligt vid 5 tiden så då är det bara att vi pigg.

Fick ganska bra på skatten också , Jävligt pissigt att jag inte få igen före midsommar då min förra arbetsgivare inte skickat in i tid till skatteverket så jag ej fått mitt i tid . Så jag få vänta tills i augusti.
9548:- prick + ränta. Det blir fint.

Nä nu ska jag utfodra den minsta och hoppa i säng.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej snygging.. JObbar över i veckan får se om jag hinner ut på någon prommis alls.. vore kul med sällskap. Skicka in en förtidsutbetalningsansökan, det gjorde jag! huuur enkelt som helst. Man skickan in och klagar- jag hade samma problem nästan. Och då satte de över pengarna inom två dar!!! Pöss

2010-04-20 @ 06:10:28
Postat av: Linda

jisses, inte illa med dryga 10 lök!! :D Älskar också att storhandla! Jag får då gott vänt till Maj innan ja få dubbla bb :( Jäkla typiskt!

2010-04-20 @ 22:28:33
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0