Du har plats 758


Så jävluskt vilken kö det va till försäkringskassan, 758 st före mig !! Satt väl nästan 1 timme i kö.
Men nu så är papperet på väg hem occh förhoppningsvis har jag föräldrapenning snart, men ska inte hoppas på för mycket när det gäller dom!

Slappar dag iaf , inge vettigt gjort än.
Är ganska trött efter natten så det blir nog bara lugna gatan hela dagen.
Snart kommer min prinsessa hem från dagis och då blir det full rulle här hemma igen.

Nu ska jag gosa med Melwin sen kanske man ska ta sig en promenad.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: En mamma

Men du skaffa e-leg då funkar det jättebra med FK. Man sköter alla sina ärendet på nätet. Perfekt. Alla pengar kommer i tid.

2010-04-07 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0