Tisdag morgon i all ära!


Morgonen starade vid 7 tiden då My tyckde det va dax att kliva upp.
Vi bestämmde oss för att va hemma från dagis i dag , då hon la sig med 39,6 i temp igår , men idag är hon pigg som en lärka men lika bra att ha en feberfri dag hemma!

Nu ska vi ta oss att göra oss klar sen ska vi gå på ica och köpa nyponsoppa .
Sen blir det nog en ganska så lugn dag , packa lite kanske. I helgen så flyttar vi =) så underbart!

Tänkte visa Mysans skor hon fick igår! men ha inte lagt över dom från kamerna än men titta in senare idag så ha jag lagt upp dom .

Nu är det bäst att jag sliter mig härifrån så jag få nå nyponsppa i magen =)
TAck för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0