Vi är på gång , vi är laddade vi är tända....

Vi är på gång i kväll kan allting hända!!??? Eller i morogn kanske?! Ja vi få se ! Jag är så otroligt peppad! Lika så Sandra som bär på denna prinsessa som nog ha valt att göra sig beredd att komma ut till världen alldelens snart.
Bf är på Söndag och det e hennes 2:a barn så det kan ju hända nyss om det vill. Men förverkarna ha tagit till iaf och andra små detaljer för att det skulle va på G har visat sig. =)
Har umgåts med henne hela dagen och varit vakt till henne =) haha! Det här ska bli en upplevelse som heter duga . Så häftigt!
Sitter spännt och vänta på att mobilen ska ringa!!
Underbara Sandra ska snart bli 2 barns mamma ! Och sedan om typ 20 veckor är det min tur att vänta på att förlossningen ska dra igång! Så häftigt , tänk att man kan va så peppad över något som gör så fruktansvärd ont. Men det är något så otoligt häftigt och underbart.  Hoppas bara på en annan typ av förlossning denna gång! Men ingen är den andra lik säger dom ju.
Nu ser jag först fram emot ul som är på måndag .
Sen är det bara att vänta.

Nu ska jag bada min lilla tjej som sen ska få hoppa isäng , sen ska jag höra hur min vän mår. Min bästa vän!!
Underbarare person få man leta efter så är det bara finns ingen som kan mästas med henne hon ha allt och mycket till!

Nä nu är det bästa jag ta och badar min lilla tjej innan hon blir riktigt arg på mig . Hon ligger och sparkar mig i ryggen just nu och är lite uttråkad av att jag sitter här =)

tack för mig

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag är typ på helspänn! :) ring så fort de blir något... :D

2009-10-07 @ 20:59:17
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0