Söndag med regn och rusk


Kan inte bara vintern få komma så vi slipper allt detta piss väder?!!! Hellre snö och minusgrader än pluss och regn!

Helgen har som vanligt sprungit iväg , redan söndag , jag vanade och hade lördag jag men så va det inte det ända va att vi backade klockan 1 timme .
Igår va det bara lugt , vi såg på tv och bara slappa, käkade godis och drack bubbelvatten! Sen somnade jag i soffan vid halv 10 haha , som vanligt . Är så extremt trött på kvallarna . Men man håller ju igång från tidig morgon så det är väl inte så konstigt .
Foglossningar och trötthet är det ända jag "lider" av just nu iaf.  Men det hjälper inte att klaga , det är bara att härda ut =)

Nu få vi besök , men jag åter kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0