LördagMorgon


Dagen började första gången vid 6 , vaknade av att My ropa på mig så jag gick över till hennens säng så somna vi båda om till halv 9 kanske hon va ?! Skönt med sovmorgon!

Idag så stå det dammsugning på schemat . Annars vet jag inte . Älskligen ska va i garaget och fixa me pärs bil som ska komma hit idag . Så jag få sitta i min ensamhet idag =) Nä men det ska nog gå bra det me =P
Antingen följer jag me och häslar på svärföräldrarna eller gör nått kul här hemma, vi få se.
Har iaf en knasig tvättid för en lördag . 16.00-20.00 drygt , men fanns ingen annan i helgen. Det blir skönt när vi hämtar tvättmaskin igen , elen är dragen så det e bara röret till vattnet som ska dras så kan vi bära upp den.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så man kan göra sig klar för dagen .
Kanske ska passa på att bada Mysan också .

GodMorgon

Kommentarer
Postat av: Hanna

du kan väl komma hit :D Pojkarna är ju här.

2009-10-17 @ 10:47:56
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0