En lite flicka till världen ha kommit


De va det vackaraste jag ha sett , en liten söt tjej . Stort Grattis till Sandra , Jonas och Nora som ha fått en fjärde familjemedlem. Så underbart!

Du va verkligen super duktig min älskade vän , beundrade dig hela vägen från vi komme in tills allt va klart . En upplevelse jag aldrig kommer att glömma , att få följa med på en sådan resa , jag lärde mig så mycket av dig gumman. Att få hålla i det lilla knytet bara efter en liten stund värmde hjärtat , att få se något så undrbart .
Ni ha fått en stor skatt att älska , att följa dag för dag .
Grattis Grattis Grattis. Finns så många ord , men svårt att beskriva allt . Det va en otrolig upplevelse att få va med under en förlossning som inte är ens egen. Jag lärde mig så mycket , lyssnade på varje ord S sa och varje ord barnmorskan sa , jag iaktog allt och det va verkligen lärorikt.
Jag tror verkligen jag valt rätt bana när jag ska välja att plugga till barnmorska . Längtar tills jag få träffa er igen när ni kommit hem att få snusa mer på bebis och få krama om min kära vän . Nu gäller det att hitta något fint att köpa till dom =)

Så jag är alltså inne på min 35 vakna timme =) tror jag gått på andra andningen idag , men nu börja det kännas i kropp och knopp, så nu ska jag och My mysa ner oss i soffan och se på mysteriet på greveholm =)
Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Lina

Men shit vad roligt!!! Grattis till Sandra!! Varför fick du vara med? förstår att det måste vart en upplevelse!

2009-10-09 @ 18:57:38
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0