Smärta


Mina fötter och rygg värker som tusan vill jag lova . Efter en hel dag på stan så kan det lätt bli så. Har iaf haft en toppen dag trots all trängsel i alla afärer, folk är som galna på rean!
Några fynd ha jag gjort iaf .

 Och vi fick ju se och höra Idol Erik och Calle (ja och tove) uppträda i dag i mvg gallerian . Folk va gaaaalna , man kunde ju tro att det va självaste metallica som spelade . Vuxna männsikor stog uppe på bord , ungdommar skrek att dom älskar Erik , ja dom skrek hela tiden. Jag och Hanna stog typ 3 meter ifrån dom och vi kunde då va tysta och bara kolla på utsikten ;) Riktiga charmtroll . Och ja dom är verkligen super bra dom där killarna.

Tiden sprang iväg och vid 3 satte vi oss på bussen och rullade hem mot vår kära översnöade by.
Vofflor vart det till middag , och en massa bus med My . Nu ligger hon i sängen för att sova , hoppas jag . Hon är helt omöjlig att lägga på kvällen nu mera , snart är det färdig sovit för henne på dagarna . Typ vid 11 på kvällen somnar ´hon numera. Hopplösa barn.
Kvällarna med lugn och ro uppskattas verkligen , då jag är helt slut i kroppen efter dagarna.

Trött som ett tok är jag , så jag hoppas på en lugn kväll. I morgon bär det av till stan igen , ska in på rusta och köpa min spikmatta som jag ska plåga mig på ;)
Annars blir det nog en lugn dag skulle jag tro.

Men nu ska jag ska mig ett äpple och slå mig ner i soffan och känna lugnet så länge som det går.
God kväll folket ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

men är det verkligen en "äkta" spikmatta på rusta. Jag tror inte man ska köpa en spikmatta i dålig kvalite för dom funkar sämre. Köp en äkta är min rekommendation.

2009-12-29 @ 08:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0