Skämms på mig


Gud va dålig jag ha varit på uppdatera. Men det har inte hänt allt för mycket i våran vardag .
Va i stan med syster igår under dagen och gled runt =) vart lite små fynd.
Sen vart det ba hem och umgås med älsklingarna . Daniel komme förbi och sällskpde med oss en stund.
Sen komme henna och det vart idol för hela slanten. Nervös va jag , men Erik vann ju . Han är så otroligt bra . Hans röst det är oslagbar. Stort grattis till dig Erik . Visst va Calle bra han också , men han har inte den där rösten av världsklass som Erik!

My hade väldiga insomningsproblem i gårkväll och låg i sängen och prata och lekte med sig själv i säkert 2 timmar . och när jag ska gå för att kolla till henne efter idol , så har hon lyckats knäppa upp och ta av sig både pyamasen och blöjjan hahaha =) Tur hon inte han göra nått under den tiden , hon sov som en stock då och vaknade inte ens av att jag lyfte om henne i sängen och byta blöjjan på henne . Ibland kan man inte låta bli att skratta .  Sötnosen.

Grodan i magen då .
Den växer , sparkar och ha sig under hela dagarna nu för tiden . Har ganska mycket sammandragningar när jag anstrännger mig som att gå i alla jobbiga trappor bära runt på My och gå raska promenader.
V 27 i morgon då som väntar . Snart vecka 30 . Galet vad tiden går . och där nånstans i v.30 - 35 ska jag börja fixa saker och ting min väska och bäbisens väska ska va packad i tid denna gång , alla bäbiskläder ska tvättas och vikas in . Sängen står redan klar i vårat sovrum då vi inte ork he ihop den och bära ner den när vi bytta säng till My. Så den är bäddad och klar . Fast just nu är den fylld med julklappar.
I morgon kommer veckoinfo och magbild.

Idag då , Lördag !
Vi ska julbaka på svärmors jobb , tjejerna bakar och barnen leker med sina pappor i gympahallen brövid.
Det blir trevlig att få fylla upp frysen med lite godsaker.
Men först ska vi gå på ica och köpa vk så vi få se hur bilden på My vart i tidningen (luciafotot) Självklart så beställde vi ju en riktig kopisa också men förrå året va det olika bilder så det kanske är det i år me , vi få se.
Och undra vem som är på framsidan i år. Förra året var det våran lilla My som sken som en sol på hela framsidan.

Men nu väntar frukosten , magen låter som ett helt tröskvärk , så antar att jag måste fylla på kistan.
Sen blir det att göra sig klar för dagen . Vid 11 drar vi igång med bakningen.
Tack och hej , skrivs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0