Ögonen blöder


Sitter och läser och läser och nöter och nöter in från designadinnblogg.se. Som sagt man är ju inget data snille direkt . En toppen sida för mig som inte är HTML-smart haha. Men det tar sin tid att lära sig och orka läsa igeom allt innan man ska ge sig in på nått. (utan att vända hela bloggen upp och ner) haha!

Men i morgon ska det bli en ny design på min blogg . Just nu orka jag inte fixa allt som ska fixas är på tok för trött för det , så jag ta det när jag ha lite mer ork och energi .
Ska försöka göra den så enkel och stilren så möjlligt hade jag tänkt utan krumelurer och massa bilder. Det är fint det me har ju haft så hela tiden så jag känner för att prova nå nytt , men jag har mina headrar sparade på datorn så kan lätt byta tillbaka om det inte skulle falla i smaken. Det mesta har jag ju fått hjälp med av snällaste Lina . Dagens ros till dig! 
Men nångång måste jag ju lära mig själv också , men så svårt när man inte ha nå program att fixa saker i , och detta lilla rosa orka nog inte med att photoshop program utan att brinna upp haha =) 

Nu blir det att hoppa i säng , så man inte är som en zombi i morgon.
God natt mina kära läsare.♥

(alltid kul med komentarer , så säng in ett avtryck vettja, fråga på om det är nått ni undra över)

Kommentarer
Postat av: Cecca

Hejdu! :) Jag skulle nog säga (iallafall dom jag köpte) stämmer ganska så bra överrens med "normal" storlek. Jag har small i vanliga fall så jag köpte det och dom satt perfekt (jag provade inte innan jag köpte utan jag tog dom bara, haha). Så om du är small ta small osv. :) Vet dock inte hur mkt det skiljer från storlek till storlek, men en kompis till mig som är ganska lik mig kroppsmässigt har medium och hon kan uppleva ibland att dom känns lite stora. Hoppas jag var till nån hjälp :) Kram!

2009-12-09 @ 12:20:13
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker du ska köra på din vanliga storlek. :) Hur går det förresten för dig med graviditeten? Mår du bara bra eller? :)

2009-12-09 @ 13:29:21
Postat av: Cecca

Oj, glömde skriva att det var ifrån mig. Men det kanske du förstod :D

2009-12-09 @ 13:29:40
Postat av: Lina

Oho dagens ros inte illa ;) =)

2009-12-09 @ 20:07:15
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0