Lördag den 5 December


Mörkret ligger forfarande kvar utanför fönsterna , ganska mysigt . Barntv visas i rutan och välling är på plats i magen . Nu ska jag ta och göra mig nån frukost också för välling är inte nått för mig.

Men igårkväll va det nerver i idol, fy va nervös jag vart när dom sa att Calle tagit sig vidare till finalen..Det stog alltså mellan Tove och Erik. Jag sa åter igen att jag ska inte se nån final och aldrig mer kolla på idol om Erik åker ut, men efter en lång och nervös väntan så är det Eriks namn som ropas upp , jaaa han ha tagit sig till final. Vilken lättnad , jag kunde andas ut och gå och lägga mig utan att va arg. Helt klart 2 värdiga finalister. Kommer bli en roligt och tuff final nästa vecka. Erik va verkligen super bra igår , han har en röst som ingen annan har , jag säger som juryn - ut och turnera i usa direkt!
Run to the hills , han va sjukt duktig på den låten . Erik är helt klart den bästa idolen som någonsin varit med i idol under alla år. En sån röst i en sån liten kropp.

Vid 10 ska vi nog ta oss till stallet och kolla på nå jeans till Stefan . Sen ska jag passa på att slå in alla julklappar när My sover senare idag så hon inte se dom är blir helt galen i alla saker.
Sen är det middag hos Urban och Hanna , och ska även ha lilla Alva , go trollet . Blir väl också nån gång vid middagstid , då dom skulle käka middag i stan sen för att se på bio , luftslottet som sprängdes , jag blir lite avis . Måste också ta och se den filmen , dom är ju så bra . Sen vill jag se new moon också.

Men nu ska jag försöka dra mig från datorn och göra lite nytta , ska bara läsa igenom några bloggar .
Så jag är tile uppdaterad.

Ha en toppen dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0