Här händer det inte mycket


Har inte tagit mig tid att fixa bloggen än ! Känns som jag haft fullt upp hela dagen. Så det få bli kvällens projekt.
Syster kommer nog förbi ikväll också. Men ikväll lovar jag att det är ny design på bloggen .

Snart är det middag här på umevägen , och det bli spagetti och köttfärssås =) Smarrigt.

Jag är som sugen på att fara till stan i morgon , måste kolla på en sista julklapp.
Ingen som ha vägarna förbi dit i morgon och vill ha med sig en liftare haha =)

My har fått upp sitt lilla bord med stolar på sitt rum idag och hon verkligen älskar det .
Roligt att se hur bra hon kan leka själv ibland. Ingen dagis för henne idag , hon fick va ledig , hon hade en mycket otrevlig blöjja i morse som även hade läckt en massa i sängen och kläderna så vi ville va på den säkra sidan så det inte va nå magsjuka eller så , men inget mer så det va nog allt hon åt igår som satta fart på magen.

Nu är hon på strålande humör efter ha sovit i typ 2 timmar , hon hjälper pappa i köket .

Jag kom på en sak , jag ha dille på mandariner , precis som jag hade med My , kan trycka i mig flera om dagen. haha . Och i början av graviditeten va det fil och flingor som gällde precis som med My . Men denna gång ha jag mycket halsbränna och sura uppstötningar det hade jag inte med My. Men hyn och håret är lika kasst som med My , så det kanske blir en till liten flicka =)

Kolla på massa namn igår , och det finns ju faktiskt en hel del , men när det lilla pyret kommer ut så lär man nog se vad det är för namn som passar . Så vart det med My . Hon såg jätte arg ut och en liten toffs på huvet av allt hår som ursäkta , kletat ihop hehe! Så det va ju såklart att  en lilla My som hade kommit till oss =)

Nä nu ska jag också göra nån nytta här hemma .
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0