En toppen Onsdag


Dagen har varit toppen . Vaknade på bra humör och en glad liten Mysan , hoppade in i duschen och satta igång vatten kokaren . Underbara Sandra och lilla Alva kom på besök vid 9 , sedan komm hanna hit lite senare , var massa snack som vanligt och te så klart . Förmiddagen spran iväg och klockan var halv 2 och da för Sandra att hämta sin större skatt på dagis. Hanna stannade kvar och fortsatta snacka massa och lekte med My , sen klädda vi på oss allihop och gick och handlade till Middagen , det blev taccos . Sedan gick vi upp på medis på utförsälningen av kläder och kolla runt =)

Hem för att laga middag och bjöd även hit pappa , alla vart vi tokmätta och hämnade i koma.
Sen drog pappa efter ett tag och även hanna lite senare , så det vart lek och bus med mamma och pappa för My . Sedan fick vi besök av Marie och lilla Ricco , så då vart det ännu mera bus och lek för My och även lite biltittande på blocket för Marie och Stefan , jag håller bara med , billös och körkortslös som jag är hahaha =)
Nu har även dom farit hem och My ligger i sängen för att sova . Så nu har vi intagit slappar läget i soffan och ser på , ja lite allt möjligt sappar mellan alla kanaler.

Så min dag har varit toppen med underbara vänner och en glad liten My.
Känner att min possetiva sida kommer fram mer och mer trotts trötthet och och mycket sammadragningar. Jag börja inse mer och mer att vi ska snart ha en till bebis , helt otroligt . My va ju nyss bebis. Vissa dagar ha jag typ panik , hur ska allt gå , och andra dagar är det bara en enorm längtan efter bebis. Väldigt blandade kännslor runt detta , jag ska bli 2 barns mamma . Jag är ju bara 22 år och har hunnit med så mycket . Men jag älskar mitt liv som mamma så det är klart detta kommer bli underbart . Men samtidigt skrämmer det mig . Men jag tro det är helt normalt ? eller?

Men nu ska jag vika ihop min lilla rosa och krypa ner under filten .
Ryggen värker , och har en väldigt kostig kännsla i magen , känner mig vrålhungrig fast jag är mätt som en gris . Har haft ont hela dagen i övre delen av magen och mått lite halv konstigt . Så nu tycker jag att jag har rätt att lägga mig ner och känna lugnet.

God natt sötnosar ♥ 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Okej vad skönt att det märks utav att ni inte ger henne nån mjölk. :) Det är ju faktiskt ganska ofta barn kan vara laktos intolerant som liten, men sen går det över. Så skulle det vara så, så tror jag inte att ni behöver oroa er att det är nånting som kommer att hålla i hela livet. Min lillasyster var laktos som liten men är inte det nu :)



Ska ni fara på avslutningen på missionskyrkan idag? Vi ska dit, vi kanske ses där :) Kram!

2009-12-17 @ 08:41:57
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0