En snabb sväng till stan


Kom just hem från stan , vart en snabbis. Stefan köpte navkappslar till bilen och jag köpte en lite julklapp till Pappa. Sen vart det inte så mycket mer gjort.
Snacka om halkigt ute . livsfarligt att både gå och köra bil.

Vad som händer resten av dagen vet jag inte , blir väl bara att va hemma skulle jag tro. Kanske gå vi ut sen och ta lite frisk luft. Men nu så ska vi lägga lute pussel och My är så duktigt , hon vet exakt vart varje bit ska va .

Bebis i magen då?
Den är det full fart på , börja bli lite obehagligt med dom sparkarna som h*n gör. Förr va det bara lite sprattel och bubbel nu känner man verkligen hur den vänder och vrider på sig där inne. Den är väldigt aktiv kan jag lova känner rörelser mest hela dagen nu mera. Det är så klart jätte mysigt men som sagt lite obehagligt också och kan kännas väldigt mycket ibland , inte så det gör ont men , ja obehagligt haha =) Men så länge den håller igång är det ju bra . My är super snäll med lill grodan i magen , hon lägger tutte och snuttefilt på den och ska låna ut och pussar och krama magen . Bissen Bissen (bebis) säger hon och klappa mig på magen . Haha hon är för söt.

Nu är det inte många dagar kvar till julafton =) Ska bli så mysigt .
Skönt att alla julklappar är klara , så inget stress den 23:e på stan haha =) Fast jag skulle inte bli förvånad om jag hinner in till stan igen innan jul. Kommer säkert följa med syster den 23:e för då ska hon in och tatuera sig så jag hinner nog gå på den stressigaste dagen jag me . Men tur jag inte behöver leta julklappar till folk iaf .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0