2009 snart 2010


Ja idag är det nyårsafton som nog alla vet. Lite mildare ute idag -10 visar våran mätare och snön faller från himmlen.
Vi tog oss en sovmorgon idag me , ganska skönt. My sitter och se på Nalle puh och jag sitter vid datorn och just läst igenom bloggarna .

Det blir nog ganska lugt under förmiddagen skulle jag tro , ska hoppa in i duschen och städa bort lite , sen är det bara att invänta eftermiddagen med god middag . Tror minsan att jag ska gå ut och köpa nå saker så jag kan göra nån efterrätt =)

Inga raketer är inköpt , tror det blir bra ändå kan ju som inte lämna My och gå ut heller så vi få fira 12 slagen inne . Men det ska gå bra det också.

Men nu ska jag ta och göra nå vettigt , annars springer dagen ifrån mig .
Hej så länge ♥

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0