Saknar


Jag saknar min man idag .♥ Underbart att han fått jobb men ibland så saknar jag honom på dagarna då vi inte ses.

Dagen har varit toppen. Vi traska på öppna förskolan efter vi lämnat My på dagis (med vi så mena jag Melwin och jag). Där hade vi det trevligt med vänner. Efter det så gick jag och Eva-Marie en sväng på byn och vidare till qattero för att Eva-Marie skulle få i sig nå lunch. Där blev vi en stund och bara surrade.
Innan det va dax att hämta My på dagis så köpte vi jordgubbar och grädde som vi just har njutit av.

Nu är vi riktigt söla och har slagit igång en film. Men My skippar den och sitter brövid mig och bakar med sin deg. Melwin ligger och har jobbig hicka och sprattlar på i babysittern.
Snart städning sen är det bara att vänta på att få göra middag till mina älskligar, jag ska tvinga i mig en shake, blää!

Kvällen blir lugn , Stefan och My ska hämta farmor och farfar på flyget , dom kommer från turkiet.
Sen blir det väl att se på rix på tvn.
Längtar redan efter sängen trots att vi sov till halv 8 idag . Melwin är för duktig på sova.

Nu ska jag baka med min stor tjej och gosa med min lill kille ♥
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0