Jobbigt


Just nu känner jag mig som en groda utan ben. HOPPLÖS!
Jag vill så mycket men inget går.

Mina mål just nu:
1. Få ingång min föräldra penning , då jag lever på 0 kr just nu!
2. Gå ner i vikt 10 kg!
3. Kunna köpa en sommar garderob

Det andra har jag , jag har mina två underbara barn och min karl.
Jag har mat och tak över huvudet . Men mina mål som värka va svårt att nå gör att det känns som något fattas i mitt liv inte livsviktigt med det känns viktigt för mig!

Allt blir så mycket jobbigare utan pengar.
Ska iaf köpa mina måltids ersättningar så fort jag få pengar så kanske det händer något med vikten =)

Hmmmz? Alla tankar börja snurra nu så jag ska ge mig och va nöjd med det jag har !
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0