8 timmar


Ja inatt fick vi 8 timmars ostörd sömn, ganska skönt. Lill killen somnade klockan tio och vakna efter 6 i morse helt galet! Han har verkligen blivit duktig på sova min prins. My sover som vanligt hela nätter men vaknade upp med denna hemska hostan som hennes astma ger henne =( Tur hon är duktig på ta sin medicin iaf .

Idag blir det att besöka den stora staden , dock själv vilket är väldigt tråkigt men men det få gå det me.
Annars har jag inga planer för dagen, blir en lugnt helg skulle jag tro.
Dop i morgon iaf , älskade lilla Alva ska döpas och jag börja få scenskräck, ja jag ska stå där framme. Som gudmor så ska man ju göra det , eller ja det heter ju så fint fadder idag .

Sen på söndag kanske det blir att ha loppis här ute på gården , få se vad vädret säger först men det ska ju tydligen va fint.

Nu sitter vi oh myser till tingeling i soffan och bara känner lugnet en stund . Snart är agen i full gång med bus och lek. Blir nog inte så mycket utelek idag då väret inte verka allt för lockande till de. Men det blir nog varmt trots regn.

Ha en toppen helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallådär, här va de dött!! :(

2010-05-24 @ 13:58:20
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0