5 maj


Trist väder och noll energi .
Hit med sommaren nu , ä så less på detta gråa trista väder. Sol och 25 grader varmt skulle sitta fint =)
Men riktigt skönt är det att jag/vi kommit igång med motionen , känns härligt . Igår vart det tom 2 pass.
När pengarna rullar in blir det att köra på shake en stund så kanske man ha förlorat det mesta innan den riktga sommaren kommer.

Hursom , idag är det systers födelsedag =) Så ska väl dit och gratta henne senare.
My är på dagis och Melwin sover . Vi sov på soffan i natt jag och Melwin då en viss person snarka så taket lyfte , det finns inge värre att försöka somna till nån som snarka!
Melwin sover jätte bra på nätterna nu och vakna endast 1 gång för att äta.

Idag är det utvecklignssamtal på dagis , ska bli kul att höra vad dom har att säga. Även vi ska säga en del saker.

Nu ska jag ta på mig nå kläder och göra mig klar för dagen.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0