Meandi


Glömmde uppdatera igår kväll om hur vårat äventur gick.
Vi va på Meandi party igår. Tror dom flästa vet vad det är så behöver inte gå in på det nå mer.
Men hur mycket fina kläder finns det inte då?  Då ekonomin säger stop så vart det bara ett par hängslebyxor till bebis, bruna med en turkos pussgroda.

Mycket trevligt folk och gott fika. Tiden sprang iväg och dax för hemfärd. Hade även ett intressant samtal med min vän på vägen hem =)
Väl hemma så vart det en fil tallrik och sen hopp i säng . Vi såg en film sen somna jag på engång och idag är jag tröttast. Och blir man gladare av att mätaren står på -23 grader? Nää.
Men ska ändå ut en sväng idag , måste upp på arbetsförmedlingen.

Annars händer nog inte mycket idag ´. Ska städa oc tvätta nån maskin med kläder.
Sen kanske jag ska ta och packa i bb-väskan . Det som måste inandlas nu till den är amningsinlägg och ett vanligt ammningslinne , har ju vanliga ammningstoppar men vill ha ett linne också så man kan ha under en kofta eller så.
Vi va och köpa 2 st amingsbhar för några dagar sedan som jag vart väldigt nöjd me =) Kapphal säljer ut alla bhar för 99:-  annars bruka dom kosta typ 150:- så det va ju toppen .

Nä nu ska jag ta och göra nått vettigt innan hela förmiddagen har sprungit iväg.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0