FredagsMys


 kvällen springer iväg som vanligt och snart är det bara att hoppa i säng.
Vi har myst med glass,bananer,maränger och ghokladsås ikväll och My tyckte det va super gott =)
Nu ligger hon i sängen och lyssnar på nalle puh och pysslar om sina dockor. Somnar väl snart skulle jag tro.

Själv sitter jag här och skriver och Stefan sitter och glo på nå streetrace filmer med en kompis.
Ska nog ta och slå igång tvn i sovrummet och glo där eller så lägger jag mig och läser min bok .
Men först ska jag ta och skala mig en morot och gnaga på .

Lördag i morgon , vad händer tro? Hoppas på fint väder så vi kan va ute . Kanske fara och grilla nå korv och åka lite pulka .

Nä, god natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0