Fredag igen då...


Som vanligt springer veckorna förbi och det blir helg på nytt...I kväll ska vi bara ha mys i soffan med godis , en bra film och lite tv-spel. Morgondagen bjuder på tjejkväll hos Marie , kommer bli toppen trevligt. Äta och dricka gott. Ska försöka ta mig på returmarknaden i morgon på dagen en sväng och kolla om det finns nå ridskor eller nån sko som man kan rida i. Troligtvis blir det att fara på after work ridning nästa fredag med mammsen =) Längtar redan super mycket.
På tal om ridning så följde jag med moster Pernilla till stallet igår och fick prova rida hennes fina fina häst...En unghäst men så snäll så duktigt och gör det man begär, fiiina fiiina C.♥  Hoppas på nån fler tur ...

Idag har vi varit till läkaren och kolla upp Melwins öron och hals , det såg bra ut =) sänkan va bra också.
Annars gå det vattkoppor på Mys dagis , låter lite dumt men skulle va bra om dom fick det så dom få göra bort det , sägs ju ska va lindrigare ju yngre dom är.

Barnens kusin Nikki är här med oss idag och leker, så det är fullt bus inne på barnens rum nu , dom leker så bra alla 3 så jag satte mig här och slappa lite. Tror syster , Andreé och barnen kommer hit en sväng också. Trevligt!

Bjuder på en bild på mig och fina C.
Försök att låta bli att sitta på mig , ser ut som en flodhäst i denna jacka..Kolla på den vackra fyrbenta istället.



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sv: Ja och ärlig kommer jag alltid vara.. Jag kommer inte ljuga och hitta på saker, aldrig. Den dagen när Jonah frågar varför hans pappa inte är här så kommer jag förklara, säga som det är.



Tusen tack för din kommentar och dom fina orden, det värmer mer än du tror.

2011-02-05 @ 10:16:38
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej igen jätte fin häst! Halvblod eller ?? Ja men du jag har inga ridskor men en ny ridhjälm och ett par ridbyxor som du kan få köpa om du vill då det nog säkert kommer vara ett tag innan jag kan rida igen och då köper jag väl nya igen :) Om du är intresserad så kan jag skicka bilder på dom .. :)

2011-02-05 @ 10:37:29
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0