Fylld frys....


Frysen är fylld till brädden, massvis med köttfärs och andra gobitar från älgarna , Fullstor frys som vi ha så stor jag det är bara nån låda som inte är fylld nu . Men den ska fyllas med annat än älgkött. Sedan behöver kylen fyllas upp igen.

Fredag , äntligen fredag. Vad ska man hitta på tro? Är som sugen på dra till stan och handla mat , men ack vad dåligt det går utan en bil . Fatta va folk skulle kolla på en om man bar 7 matkassar och två ungar på bussen haha =)
Nä, det utsätter jag inte mig själv för .

Hoppas Melwin mår bättre i morgon så vi kan gå på kalas. Nora 3 och Alva 1 =) Stor tjejerna. Vill inte smitta ner andras barn , det tycker inte jag är så snällt. Så om Febern försvinner (den är inte hög men lite har han iaf) och snoret sluta RINNA så gå vi! Annars vet jag att vi är välkommna någon annan dag =)

Nu ska jag ta och klä denna familj, vi tog verkligen sovmorgon/mysmorgon i morse så vi skuttar runt i pyjamas än =)
Härligt!
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Cecca

Hej! Jadå, det skulle jag kunna göra om du skickar bilder åt mig ([email protected]) antingen på msn eller på mailen. Du får ju inte ha förstora förväntingar för jag är inget proffs direkt. ;) Sen måste du säga vad du vill ha med för text, färg osv i headern :)



Jo med oss är det helt okej, vi har precis lämnat en förkylning eller jag är fortfarande lite sjuk, men annars så :) Hur äre med er? Kram

2010-10-07 @ 22:33:35
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0