Tillbaka

Har som inte riktigt funnits ork och tid till bloggen , lättare att släga upp lite info på Facebook. Men nu efter våran lilla mini semester så kanske jag kommer igång igen ?!

Melwin har varit vaken mellan 1 och 5 i natt . Många tårar från honom och en hel del skrik då hans maga har varit riktigt elak med honom. Så frustrerande att inte kunna göra något bara vagga och trösta men när han skriker otröstligt är det inte kul. Han lyckades somna vid 6 nångång och sov till 9. Vi åkte in till stan på förmiddagen och fixade nå papper från Stefan gammla jobb och gick en runda på stan. Melwin fick sig en nya body och 2 par sockar för endast 39 kr , älskar halva reapriset =)

Väl hemma så vart han snabbt varm och jag og temp som låg på 38,4 . Lite små hostig så nu ta vi det lugnt och bara myser . Han är vaken och glad imellan åt men samtidigt blir man alltid orolig när små barn blir sjuka.

Tråkigt med sjuka barn då jag är väldigt social och umgås gärna med folk för det mesta. Tur jag ha min vän Sandra som kommer och hämtar upp My i morgon och följer henne på dagis om Melwin fortfarande är dålig. Hoppas det försvinner under natten , helst före så han få sova .

Kvällen bjuder på städning och kanske haman tur och få upp några tavellister . Annars blir det bara lugna puckar skulle jag tro då vädret är väldigt tråkigt men regnar det så behöver man inte ha dåligt samvete att man sitter inne.

Hej så länge♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0