Min dag....


Och alla andra mammors också för den delen. Fick mig blommor och Choklad i dag av mina barn men jag har nog en aning vem som kan ha hjälp dom =)
Annars har det varit en lugn dag , städat och dolat på. My har haft fullt upp hon med . Hon har inte ens hunnit med att sova lunch.

Nu är halva familjen i pengsjö för att äta middag och fira Eva på morsdag. Jag och Melwin stannar hemma. Vill inte dra ut han i onödan. Trost förkylning och öroninflamation så är han på bra humör mitt lilla ♥
Men vi kurerar oss inne istället för att riskera att dra på oss nått annat.

Kvällen blir äcklig har jag hört . Jag och Pernilla ska se the human centipide och enligt bio besökare och min kära syster som själv sett den så är en spy påse ett tipps att ha med sig. 

 Bilden är lånad (Google)

Den pensionerade kirurgen dr. Heiter drömmer om att skapa en mänsklig tusenfoting genom att placera människor på knä bakom varandra och operera ihop dem från mun till anus. Med hjälp av Rohypnol, skalpeller och tre offer skapar han sitt livsverk i källaren. Inte ens om du har varit kirurg ett helt liv har du sett något liknande. Känsliga personer varnas.

Kommer troligtvis aldrig lägga mig under kniven hos någon kirurg efter denna film!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0