uppe före tuppen


06.00 så vaknade jag , tät i näsan och ont i halsen =( Suck!!Så nu vill jah inte föda barn iaf ! Kan gärna få vänta tills förkylningen är över så man har nya energi. Kroppen värker som jag vore 80 år.

Det är väldigt tyst här hemma då det bara är jag vaken , My sover så sött i sin säng och stefn gör detsamma. Bara jag som är uppe och plågas av att inte kunna sova.

Tror att min lilla tjej vakna nu iaf , hör henne hosta och då bruka hon vakna till.
Ska mojsa ner mig i soffan nu iaf och kanske få man vila ögonen en stund iaf .

Idag kommer Mys farmor och farfar hot och grattar henne då dom va borta i går.
Sen tror jag hanna och urban också kommer.
Men resten av dagen ska jag bara ligga och ta det lugnt och försöka kurera mig.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0