skylla sig själv!!!


Men dett aär ju inte sant!! Dagen började första gången klockan 04.00 av att My tokgrina men hon somnade om efter en stund i våran säng . Men jag har inte soit bra alls dom sista timmarna då jag knappt haft nn plats i sängen.
Sen att vakna upp half förkyld gör ju inte saken bättre , min hals gör ont, vill inte åka på nån mer skit nu innan man ska föda! Men man få väl skylla sig själv när man gå ut i förlite kläder då solen värmer på dagarna.
Jäkla skit!

Men idag blir ju min skatt 2 år gammal =) Grattis min stora tjej.
Nu blir det bakning och se göra sig klar för att kunna ta emot gäster .
Ha en trevlig dag , det ska jag ha .
hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till lilltjejen!

2010-03-13 @ 11:52:33
URL: http://petohtien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0