Inget rekord


Som tidigare nämt så va vi ju på Big Jump idag och det vart inget rekord för Ross. Tråkigt nog så va framvagnen på skotern felinställd. Jag förstår att det är trist för honom att komma ända hit och inte kan hoppas det som är tänkt och att all puplik som tittar inte få se vad vi hade tänkt. Men jag tycker ju att på en veckas tid och under all träning borde man inte då märka att något är galet med framvagnen??

Men vi har haft undebart väder och jätte trevligt änå så jag klagar inte . My ligger helt slut på sängen och sover och vi ska dra i oss en pizza nu . Sen händer det inte mycket , bara ta det lugnt och invänta en av kvällens filmer. Men jag kan ju hoppas på att vi få vänta på värkanra ska ta till ordentligt. Så jobbigt med dessa förvärkar .

Nä nu kommer pizzan hem så ska ta och äta.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0