Familjen annorlunda


Nu blir det kvällsfika oh se på familjen annorlunda.
Ska prova min proviva dryck som svärmor komme med. Nu gäller det att tänka på vad jag stoppar i mig när man ska måsta dras med magktarr =(

Sen skulle det inte va helt fel med en heel natts sömn i natt .
Sen så kan värkarna starta och bebis komma ut!

Annars är det barnmorskan som gäller i morgon. Hade ju som tänkt att ta mig till stan men känns inge kul att åka in själv om det skulle hända något på vägen. Få se hur det blir , måste ju köpa present till My de är ju bara 12 dagar kvar innan hon blir 2 år =)

Nä nu ska jag göra fika för nu börjar pogrammet.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner med dig, magkatarr suger!

2010-03-02 @ 11:31:57
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej verkligen inte, att äta onyttigt nu och då är ju ett av livets stora nöjen!

2010-03-02 @ 14:32:35
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0