En ny måndag är kommen


Jaha då var det måndag morgon igen då. Har sovigt så fruktansvärt dåligt inatt , har ont i varje del av kroppen idag.
Vi slog igång wallander i går kväll och efter en stund hör vi någon som står i hallen och kollar in i vårat rum , det är ju My som inte kan sova. Så självklart få hon komma och sova med oss , men det tog ett bra tag innan vi alla somna , My somnade efter 10 nyheterna men jag kunde nog inte somna förns en bra stund efter filmens slut, vid 12 kanske hon va. Sen vakna vi upp vid 6 i morse. My tar gärna upp en större del av sängen när hon sover så jag har inte alls legat skönt inatt. Men det är ju super mysigt att få hålla om henne en hel natt.

Så nu är jag trött , men ändå ganska pigg på göra något. Stefan sover än och My tittar på Musse Pigg.
Jag sitter här med mina verkar som kommer och går , jag är så less på dom . Förhoppningsvis gör dom nytta inför förlossningen men jag vill hellre att det ska dra igång på riktigt!
Tror man få ta en heldag och gå på stan igen , då hade jag ganska kraftiga verkar sist jag va in och gick på stan så kanske händer nått då? Annars sitter man ju bara hemma och tråka på. Bleb ju som ingen öppna förskolan idag då det är sportlov och dom har stängt.

Att mötas av plussgrader på termometern den här tiden på morgonen är ju underbart. Vi har ju haft tokfint väder i helgen och det är mer än välkommet. Äntligen känner man sig lite piggare om dagarna och man kan va ute och leka .
Nu längtar jag väldigt mycket efter sommaren , Vi har så mycket som ska hinnas med =)
Bröllop ska vi på , ända längst ner i sverige så det blir bilsemester och jag hoppas det blir ett stopp på kålmorden så vi få se alla fina djuren .
Sen fyller ju stefan 30 i i sommar så det blir kalas . Och sen all underbar sol som ska lysa , åå vad jag längtar!
I sommar blir det hårdträning med . Nu ska alla extra kilon bort !!

Nu ska jag krypa ner under täcket med My en stund och mysa.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska också få bort alla extrakilon jag dragit på mig. Dom sista är alltid så tröga :P Sommarn här kommer vi! ....

2010-03-08 @ 12:19:08
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Josephine

Hoppas bebisen kommer snart, jag är ju nyfiken om jag har rätt eller inte:)

2010-03-08 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0