En dag på stan


Då hade vi gjort bort denna dag också och eftermiddagen är kommen. Middagen har just landat i magen och det vart en väldigt lätt middag . Korv och potatis för My och varma mackor för mig och Stefan.

Som tidigare namt så vart det stan i dag för att ihandla lite presenter till My.
Hon fick sig 2 par skor och 2 tröjjor. Sen ska jag hitta nått hon tycker är roligt också nån leksak eller så.
Öb vart det också , handlade tvättmedel och sådant billigt. Vart även en present där till My , ett målarlåda med massa kul i =)
Till mig blev det igen , men jag fick ju hämta ut mitt paket från ellos när vi komme hem . Så det räcker för mig.

Nu är jag trött och seg så det ska faktiskt bli skönt när klockan har paserat 7 och jag få lägga mig under filten och känna lugnet.
Men nu är det bus och bokläsning som stå på tur. My har redan valt bok så ska läsa den för henne nu.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0