En dag på stan


Idag har jag varit och sprungit på stan med My och så klart få man betala för det nu , min rygg gör ont och svanskotan känns som den gått av.
Men nu har jag just duschat och det känns lite bättre iaf. My har badat och druckit sin välling så nu väntar sängen för henne och jag ska se på familjen annorlunda.

Hitta lite små grejor på stan. Köpte mig bland annat en spotlight till hallen. Sen vart det lite annat smått och gott.
Vid 3 komme älskligen och hämta upp oss , som hade varit hos pär under tiden. Vi åt middag på Max sen rullade vi hem igen.

Eftermiddagen har varit lugn , haft besök så vi har mest bara suttit och surrat och druckit kaffe och ätit mockarutor.
Men nu blir det att mysa ner sig i soffan och känna lugnet.

Tisdag i morgon. My ska på sitt första tandläkarbesök . Det ska bli spännande och se hur det gå.
Sitter och fundera på om det är lönt att hon gå på dagis på förmiddagen något? Kanske , a vi få se hur det blir med den saken.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0