Det här ska bli den värsta dagen i mitt liv!!


Kan säga att jag haft dom 2 värsta dagarna i mitt liv . Söndag och nu måndag. Går runt och må illa hela tiden kan inte sova, oregelbunda värkar (hoppas dom snart dra ihop till något mer regelbundna) tät i näsan ont i halsen och bihålerna på det!! Kan inte bli så mycket värre. Vill bara bli frisk igen så man få tillbaka lite energi. känns som det brinner bakom ögonen och sura uppstötningar och halsbränna! Hela jag brinner upp snart tror jag.
Jag kommer aldrig orka en förlossning om jag ska må så här =( Det skulle ju ba fattas att man åker på magsjuka nu också.

Nu har jag just fått i mig lite korv och makaroner och ska ta mig en varm dusch sen ska jag lägga mig under filten och se på tv och somna med My .

Jag som alltid har sett tillbaka på förlossningen med My som hämsk , men nu börja jag tänka att det skulle va så mycket bättre om jag fick må kanon tills värkarna strata som jag gjorde med henne. Men jag vill inte förlora lika mycket blod igen .
Kan med alla 10 fingrar peka upp till gud och säga att jag aldrig mer ska gå gravid och föda barn igen! ALDRIG!
Kosta det att sterilisera sig?

Nä nu ska jag göra mitt 10000000 toalettbesök!
Uppdatera om det händer något mer!
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

åh så spännande :) Men tråkigt att du är sjuk :(

2010-03-15 @ 13:42:08
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0