Äntligen


Gud så underbart att vakna upp till stålande sol -6 och INGEN snöstorm! Kunde ju inte bli bättre då man ska gå på stan idag , inte så kul med snöstorm då inte. Någon annan som lust med att göra stan ??
Vet inte riktigt vilken tid jag åker in men under dagen iaf =)

Nu har jag just fått i mig en filtallrik och sitter och se på lite tv medans jag kollar runt i bloggvärlden!
Ska nog ta och göra mig klar för dagen så det är gjort då behöver man inte stressa .

Snart är hegen här och och på lördag blir det Big Jump i vännäsby. Ska bli spännande och se om han klara det eller. Säger som pappas kompis man betala fan billigt för att se nån jävel köra ihjäl sig. Livsfarligt ju! Kan ju hända vad som hällst . Men jag håller på han och tror han fixa det gallant =)

Hej så länge♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, folk är bra löjliga.. Men så länge jag själv vet om att jag är duktig och är stolt över mig själv så kvittar det egentligen vad andra tycker, personer som kommer med sånna kommentarer är inte större än en myra i mina ögon så :)

2010-03-04 @ 09:58:02
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0