Trångt .....


Men mysigt.
Efter lunch och bad så va det dax att sova lunch så jag och My kröp ner i hennes säng och lyssnade på en saga .
Det va inte tänkt att jag skulle somna men det gjorde jag. Vaknade vid halv 2 igen och hade väldigt ont i höften då sängen inte är tänkt för en vuxen människa . Lite trång men ändå mysigt .

Nu har vi just ätit mellis och jag ska köra igång en maskin tvätt .
Stefan är på väg hem från stan då an varit på möte med jobbet, han kommer nog att börja efter helgen med bara halvtid. Känns lite konstigt att va ensam nu på dagarna när det börja närma sig bebisens ankomst. Vill verkligen inte va själv då allt starta.

Hursom , Fredag i dag . Inga planer för kvällen än så länge men blir nog inte allt för mycket.
Ska börja med att tvätta och ta mig en dusch sen få vi se vad som händer .
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0