Torsdag den 4 februari


Är det inte galet vad tiden gå fort? Nu hoppas man bara på att solen och värmen ska komma fram och ta bort denna snö som har kommit, för det lär ju ta ett tag .
Men idag är det ju en fint temp på mätaren och så klart så ska man sitta i bilen och på lassa under dagen.

Har sådan otroligt jobbig molvärk , samt tät i näsan så jag håller på bli knäpp. Känns som man vill sova tills det är över allt! Men det funka ju inte , bara att se det poisiva i det hela , det är ju sjukt nära nu . Men att vara förkyld kan man väl få skippa?!

Åker vid 12 till stan då vi har tid vid 13 sen vet jag ej om jag stannar i stan till bion börjar . Kanske träffa mammsen eller nått =) Sen måste jag gå och kolla på en aminingsbh som jag kan packa ner i bb-väskan. Sjukt vad dyra dom är ändå. Men det är ju sånt som behövs.

Så kommer inte va så aktiv under dagen, då jag kommer va i stan tills kanske 21 ikväll så kommer med update då hur det gick på spec-mv.
Satt och skrev ner tankar och funderingar igår så nu har man nått att börja med iaf .
Men nu till myspys med My .
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0