Timmarna går....


Och snart är kvällen här. Dagen har varit ganska så lugnt då jag haft ont precis överallt. Men lyckades ändå dra mig ut med barnvagnen och handla blöjor , välling och lite mat hit hem, fick hjälp av min kära far att ta upp allt uppför alla jävla trappor, jag bar en sovande My med åkpåse och allt ,trött som hon va så somna hon när vi va på ica, och sen fick hon fortsätta sova på inglasningen när vi komme hem , hon sov så skönt i typ 1½ timme till .

Annars har vi bara myst och busat , "baka bullar" som My kallar det när vi ta fram hennes lek deg. Vi har sett en film och badat , ja en riktig mys dag.
Maten landade i magen för typ 1 timme sedan , rostbiff och potatissallad blev det . Nu gör vi inte allt för mycket bara ta det lugnt och äter lite smågodis.

Kvällen blir lika lugn som dagen skulle jag tro , vi få nog kaffegäst hit lite senare sen så ska Stefan köra hem sin föräldrar vid 9:o tiden från vingen . Senare blir det nog att beta av en film från hårdisken som Andree har laddat.

Annars känner jag mig allmänt slö och osocial faktiskt , men är man trött pga av man inte få sova på nätterna och tung pga av det snart är nära och har ont ,onda fogar ,förvärkar så kanske folk kan förstå det ? hehe=)
Nu på slut spurten känns det som man få "gnälla" av sig lite. Vill bara att dom sista veckorna ska va förbi nu så jag kan bli lite mig själv igen. Men skulle tippa på att innom 4 veckor så är allt över kanske 3 om jag har "tur". Nu är jag faktiskt pepp på få igång detta men vill inte gå igenom en förlossning ? Ja hur ska jag göra , vilka problem jag har hahaha =) Men det blir nog bra i slutändan , för ut kommer ju vårat lilla mirakel.

Bjuder iaf på en bild på min lilla skatt.
 

Ha en trevlig kväll
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Snart är det över för dig och ni har lillbebisen hos er :)

2010-02-19 @ 17:23:31
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0