Som kola....


Ja ikväll känns mitt huvud som kola , allt gå segt . Tät i näsan gör det inte bättre heller .
Jag och My är ny ducshade och nu sitter vi i soffan och myser. Stefan är hos Urban och dricker kaffe .
Klockan börja gå mot sängdax för My och då ska jag fortsätta läsa boken jag börja med idag (att föda)-En barnmorskas tanka, råd och erfarenheter.
Skulle vilja ha boken "att föda utan rädsla" men den fanns inte inne på biblioteket.

Dagen har iaf varit bra . Min vän Sandra och sötaste lila Alva har varit här och sällskapat. Alltid lika trevligt.
Te och massa skitsnacka som vanligt =) Inte skitsnack så , utan bara vanligt "skitsnack" som man snackar när man dricker te med sin bästa kompis  =)
På eftermiddagen vart den en liten promenad och det va underbart med lite luft och bus ute i snön. My hade super kul med en snöboll som hon gick runt och kasta .

Imorgon är det dax för besöket på spec-mödravården på lassa . Spännande. Sen blir det bio på kvällen med vännerna Hanna och Urban .

Nä nu blir det bara grötigt i huvudet så ska stänga igen min lilla rosa och mysa ner mig i soffan .
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjingeliing :) Hoppas det gå bra på spec-mv..Jag har tyvärr inga tips men :( Har ni hittat någon vagn än? Snart kommer ju eran bebbe ju! Galet snabbt det går!

2010-02-03 @ 20:53:54
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: beatrice forslund

ha du kolla om boken finns på tradera?

2010-02-07 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0