Soliga Söndag


Härligt att vakna till solen . Eller jag vakna ju på samma sätt som vanligt , tät i näsan . Men när man ser solen blir man ju glad!
Börja ana att det inte längre är förkylningen som gör denna ständiga nästäppa , utan att det är den berömda graviditetsnästäppan, då det har hållit i sig så länge. Blir iaf snart galen på detta.

Frukostoen ha just landat i magen och duschat har man hunnnit med . Så nu ska jag dra på mig nå kläder sen sminka mig . Bler en trevlig dag med vännerna Hanna och Urban idag .

I eftermiddag måste jag hälsa på min far som varit i stockholm i helgen med sin tjej .
Låter som jag inte kan va utan pappa , men när man bor hus i hus så träffas vi nästan varje dag så en hel helg utan han blir ju lite tomt haha =) Specielt för My , morfar e ju en stor idol i hennes ögon. Och morfar är lika tokig i My.

Men nu ska jag hitta på nåyy kul till My så hon ha något att göra en stund , kanske ta fram degen så hon få "baka! lite eller lite målarfärg och papper. Jag få helt enkelt fråga vad hon vill hitta på =)

Ha en trevlig dag folket.
Hej så länge♥

Juste V 35 idag för grodan . Bjuder på bebisfakta och bild senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

vill me vara gravidförkyld ;)

2010-02-07 @ 14:23:57
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0