Lördag


Vaknade som vanligt av att jag inte kan andas. Blir tokig på denna nästäppa!
Solen lyser härligt idag och det är endast -3 på mätaren . Hur härligt som hällst ju. Idag blir det att va ute.
Man kanske skulle ha varit och grilla och åkt lite pulka.
Jag är riktigt sugen på en skotertur men man e ju som inte så smidig med magen , då går det nog lättast och köra själv. Vi få se vad som händer, ust nu dricker jag mitt morgon te och se på lille ho och fli med My.

Ett konstigt illamående har börjat komma krypande ibland under dagarna , men det är väl normalt att må illa under sista tiden under graviditeten , det gjorde jag med My också.
Annars kronglar förvärkar och fogar som vanligt. Men söndag i morgon och det betyder V35 ,ännu ett steg närmare .
Undra när man ska ta och packa bb-väskan tro? Har ändå en del saker som måste köpas innan jag kan packa den klart , amningsbh och amningslinnen. Jag har en amningsbh och några amningstoppar , men jag vill ha vanliga enkla amnigslinnen som man kan ha under en tröjja och så . Sen är det ju bra att ha några amningsbhar som ombyte .
Men annars är har jag nog allt hemma. Förutom det ätbara man vill ha med sig men det vill jag helst inte packa nu , vill gärna ha något som är köpt samma vecka som det ska ner i väskan =)
Det börja närma sig med stormsteg så för mig få tiden gärna stanna av en stund , tycker det gå på tok för fort.

Nu är det dax att leka med My , vi har plockan fram degen som hon sitter och "bakar" med . Sen blir det att göra sig klar för dagen så man kan möta ännu en dag .
Inte så peppad trots det underbara vädet, Är slö och förkyld och inte en ända dag har jag bara tagit det lugnt eller vilat under min förkylning så det börja kännas att kroppen är trött och säger ifrån , men vila få man göra i graven!

Ha en toppen dag.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du fick en bra människa att prata med på spec.. Hur snabbt gick det med My? Jag tänker också på att det kan gå ännu fortare denna gång, men försöker avdramatisera..

2010-02-06 @ 12:30:52
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0